28 juni 2010

Många som tatuerat sig säger att har man väl börjat kan man inte sluta. Jag trodde inte på det, så först gjorde jag en i nacken och sen dröjde det nästan ett år innan jag skaffade mig två till. Det är nu strax tre månader sen och jag är såå redo för min nästa. Denna vill jag ska vara till två människor som betyder och har betytt ALLT för mig.. Jag älskar liljekonvaljer, det är min absoluta favoritblomma (vill ha den på mitt bröllop, utifall att min framtida man kanske läser denna bloggen någongång) och det har jag tänkt och tatuera in på sidan av smalbenet. Dock ej i färg, gillar inte riktigt det. Och längs med blommans stjälk skriva "farmor & farfar".. Gjorde en bild men de syns inte alls bra. Får se när jag gör denna! Hihi.

1 kommentar:

maria sis sa...

det va nice! blev snyggt o skriva så längs stjälken! <3