22 maj 2010

Redan efter 35 minuter i mina bal- och studentskor så ville jag SLITA av dem, efter 1,5 timme har de nu domnat bort. Är ju bara åtta dagar tills balen nu och då ska förhoppningsvis dessa skorna sitta på i lite mer än 15 timmar. Känns som att jag kommer gå barfota på slutet men vi får se.. Kanske borde ha ett par andra skor med mig som funkar på den evighetslånga efterfesten, men då blir ju klänning för lång.. hrm?! Men somsagt, åtta dagar kvar, jag hinner komma på något. OCH skaffa skoskavsplåster!

Nu ska jag ta på mig lite kläder för att sen dra hem till mammis lägenhet, hon är i Prag nu och Sofia ligger säkerligen och sover. Tror jag pluggar bättre där hemma, måste verkligen göra färdigt ett arbete som ska redovisas på måndag. Wish me the best of luck!

1 kommentar:

maria sis sa...

Ojdå va jobbigt med skorna.. *aj aj aj* Hoppas det går bra med plugget idag, själv har jag haft paus med epilering av benen o bikinilinjen o nu käkar jag. Blev resten av sushin o lite av röran jag blandade yesterday. Puss