22 april 2010

Malmö ligger nu i zon 2 där aska kan förekomma och jag hoppas innerligt att det ska bli zon 3 så att man säkert vet att man kommer iväg. Trots att jag precis såg ett program om ett flygplan som fastnat i askmoln för flera år sedan så är jag inte rädd. Just nu är ju flygplatsen helt stängd men jag hoppas de beslutar sig för att kunna lyfta i zon 2 iallafall om askan ej försvinner. Jag tror att allt sker av en orsak (det ska jag tatuera om jag kommer till turkiet) och ifall vi nu skulle krascha på lördag eller vad som nu kan hända, ja då är det meningen och det är ödet. Låter nästan som att jag vill dö, så är det absolut inte, jag bara accepterar att saker blir som dem blir. Nu ska jag titta på (förhoppningsvis) sista perioden av hockeyn sen sova. Imorgon blir det bara att ta det lugnt, förbereda sig inför lördagen samt träffa Åsa en stund under eftermiddagen. Håll era tummar för Sandra och mig!


några minuter senare.....
FEL! Malmö har öppet, de ligger just nu i zon 3 men skiftar växelvis till zon 2 men vafan, det är öppet! =D

Inga kommentarer: