13 mars 2010

Sista spurten idag. Nu ska allt smått ner i lådor, det är det värsta. Jag är sån med (har jag märkt) att jag vill få i ordning snabbtsnabbt och inte ha en massa lådor stående hur länge som helst. Detta blir ett problem då jag inte har någonting att ställa min grejer på. Har tittat på en sådan hylla som vi har nedan men de kostar ju röv (ursäkta uttrycket) samt att jag helst skulle vilja haft att den täckte sängens längd så att det kunde vara som en avskiljare med. Jag vet inte om det ser "dumt" ut med en säng som är 200 cm och en bokhylla på 185 cm. Men somsagt.. Kostar röv! Försöker tänka ut vad det finns för fler ställen som har sådant och det enda jag kommer på är typ jysk, MEN jag vet också att deras kvalité är sämre än sämst så vill jag någongång montera ner hyllan så kommer det inte gå att få upp det igen. Jobbigt!

Inga kommentarer: