20 februari 2010

Nu har jag varit uppe i strax två timmar. Har blivit förkyld så tog en varm dusch innan jag gick in och sjöng för Mattias som fyller 23 år idag. Han fick en prinsesstårta som jag gjorde igår, den var faktiskt väldigt god även om den förlorade lite "hållning" och färg sen igår. Han fick också ett sexspel, haha.. samt ett snygg läderarmband som dessvärre var lite för stort. Nu står han i duschen iallafall och om ca. 30 min kommer Maria och hennes Mattias och hämtar oss, vi ska iväg och handla, det blir trerätters ikväll. Eventuellt äter vi tårtan till dessert, annars blir den en god frukost imorgon! Vi ska bada balja hemma hos Mattias ikväll vilket kommer bli extremt skönt, kan dock hända att jag blir mer förkyld då det snöar ute just nu och det har kommit över 30 cm inatt. Får se till och undvika att doppa huvudet, kanske t.o.m ha mössa på mig då jag haft öroninflammation nyligen, haha. Ska iallafall bli väldigt mysigt och kul, blir lite groggar och öl med, aldrig fel. Ta-ta!

1 kommentar:

Maria sis sa...

VÄÄÄÄÄLDIGT fin tårtan var! Puss