17 februari 2010

Jag ska inte skriva så mycket, är för trött för det. Har passat farfar hela dagen idag medan farmor opererades för starr i ögat, vi hade det mysigt och allt var väldigt lugnt. Kom ej hem förrän vid halv 7 så då bokade jag tvättid till imorgon förmiddag och sen har jag klippt och pysslat. Har sååå många kokböcker som jag knappt bläddrat i och om jag använder någon så stängs boken bara igen pga. för många sidor i den. Nu klippte jag alltså ut de recepten jag gillade och slängde resten, har tänkt att klistra in de i nån klippbok av nåt slag och lägga till lite fina bilder och egen text m.m. Något som lär ta månader, kanske t.o.m år att få klart men det gör ingenting. Nu ska jag fortsätta att titta på OS.. Jävla krasch Anja råkade ut för.

1 kommentar:

Momaroria sa...

Låter fint & vettigt med egna kokboken. Ska bli spännande att se sen! :) Hörs imon gumz! Puss