21 januari 2010

Tro inte att blogginlägget vid 04.01 kunde vatt det sista. Vid 06.07 stängde jag ner här för sista gången efter att längelänge försökt och sova men inte lyckats. Och jag vaknar innan klockan 11, fifan! Tittade bara på värdelösa klipp på nätet, saknade, och beställde lite kläder. Iförsig var det grejer jag behövde för har inga jeans som sitter bra på mig så nu blev det två st par som jag hoppar ska sitta perfekt, de va såpass billiga så passar de inte får jag väl jobba mig i dem antar jag, tog nämligen någon storlek mindre. Blev en söt blus till våren/sommaren med samt en klänning och min sammanlagda rabatt för allt blev på nästan 800 kr så jag behövde bara betala ca. 500 vilket känns bra. Nu har jag klunkat i en mig en stor mugg med chaite, får se vad jag ska göra nu. Inget planerat för idag bortsett från att basta med Maria ikväll. Bye..

Inga kommentarer: