27 januari 2010

Smoothie är allt jag kan få i mig på morgonen numera, allt annat får pressas ner och det är inte så värst skönt. Denna gången fick de bli jordgubb/kiwi med massa linfrön i för att det ska bli så mättande som möjligt. Jag mår inget vidare idag, har sovit rätt hyfsat men har en tryckande känsla på bihålorna och kroppen känns som gele. Hade jag inte varit tvungen och packa upp varorna till projektarbetet imorgon så hade jag nog stannat hemma och sovit idag men nu blir det lektion 13-19 istället, kanske känner mig bättre när jag väl är där. Hoppas det iallafall..

Igår hade jag storasyster på middag sen bäddade vi ner oss i soffan för en film, skönt och slippa göra allting själv ibland. Är man två så blir det oftast annat än pannkakor och pasta. Nu ska jag vila några timmar innan jag beger mig ut i snöstormen.

Inga kommentarer: