05 januari 2010

Jag har precis tvättat klart och ska strax ta och dammsuga upp allt granbarr, först ska jag dock skicka bort Mattias till affären så han kan köpa lite grejer. Vi ska göra kanelbullar! Senare ikväll står han helt för maten sen ska vi på bio, Luftslottet som sprängdes. Det är ett år sen vi sågs första gången idag så man får väl göra något.. Ska bli mysigt! För min del blir det bio på fredag igen, jag och min kusin Bonnie, som jag åkte till Spanien med i våras ska ha tjejkväll så hon ska sova här + att vi då ska gå och se Alvin & gänget 2 - tjejerna mot killarna! Den är på eftermiddagen dock men ack så mysigt iallafall, på kvällen bli det väl massivt spel på Wii då jag fick ett nytt av Mattias i julklapp. Ciaaaao!

1 kommentar:

syrran sa...

How cosy med bio! Supermys ju!
Grattis till er, snart 1-årsdag för förhållandet oxå! :) Puss sis