25 januari 2010

I brist på annat snodde jag denna listan av min kusin:

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? Han var la 28 tror jag
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Två
Vad tycker du om kärlek? Det bästa och sämsta som finns.
När kramade du någon sist? För ca. 8 timmar sedan
Saknar du någon speciell person? Det kan man lugnt säga
Har du svårt för att bli kär? Ja, men inte förälskad
När kysste/hånglade du med någon sist? I tisdags
Med? Mattias
Ångrar du det? Kommer aldrig ångra en kyss med den mannen
Är du singel? Nej
Har du hånglat med någon av samma kön? Nix

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful? Finns inga fula människor, bara idiotska sett att se en människa på
Hånglat med fler än 5 pers? Ja

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Mja, slöseri med tid och ångra något som redan är gjort
Varit nykter på nyårsafton? Absolut
Åkt ambulans? Ja
Gjort nåt olagligt? Ja
Blivit polisanmäld? Nej
Fått din mamma att gråta? Ja
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar? Ja
Skämts över dig själv? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nej
Dricker du? Annars dör man ju. Men allt som oftast är det alkoholfritt.
Vilka kläder sover du i? Trosor eller ingenting (sägs sova bättre då)
Vad hatar du verkligen? Mobbare
Varit kär? Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Absolut
Vill du ha barn? Mer än nåt annat

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag, annars Mattias

Såg dig gråta? Maria
Fick dig att gråta? Jag själv, Mattias, livet

Du delade en cigg med? Röker inte
Skällde på dig? Mamma tror jag
Gick på bio med? Mattias

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Ja, mat
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja....

Inga kommentarer: