19 januari 2010

Årsresumé - en försenad sådan

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det är väl klart. Gick på U2, hade en finfin sommar med Mattias, flyttade hemifrån, lärde mig tvätta, tatuerade mig m.m.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, sorgligt nog inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, iallafall gammal vän
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov inte
5. Vilka länder besökte du?
Spanien, hrm.. ja det var väl det.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Att kunna göra vad jag vill.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
15 januari
8. Vad var din största framgång 2009?
Är att flytta hemifrån en framgång?
Annars var det och få toppenbetyg.
9. Största misstaget?
Det är inget man ska älta egentligen men mitt största misstaget var nog att ge upp för lätt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, lite mindre smällar har man råkat ut för.

11. Bästa köpet?
Biljetter till U2 och Coldplay samt resa upp till Umeå
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor samt flytt
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Bra betyg, Mattias, Coldplay live.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?
Rap das armas = Hultsfred
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Livet går upp och ner. Var väldigt nere under våren, glad under hösten.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, prioriterat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Bråkat med min lillasyster
18. Hur tillbringade du julen?
Hos Camilla på förmiddagen, hos farmor och farfar på eftermiddagen och hos mamma med systrarna på kvällen.
19. Blev du kär år 2009?
Absolut, mer än någonsin förut.
20. Favoritprogram på TV?
Det har jag nog tamejfan glömt. Gick Prison Break 2009?
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Det är väldigt starkt att hata någon så nej, det räcker med och hata en.
22. Bästa boken du läste i år?
Läste inte så mycket i slutet av 2009 så jag minns ej.
23. Största musikaliska upptäckten?
Under Hultsfred blev det mycket Kings of leon så jag får säga det.
24. Något du önskade dig och fick?
Ja. En egen lägenhet och en ny man.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja. Ingen Audi....
26. Årets bästa film?
Taken annars Johan Falk-serierna
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Låg faktiskt mest hemma. Det var en grå och tråkig dag utan pojkvän.
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det kan man lugnt säga.
29. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mer tjejig, känner mig numera hemskt obekväm jeans och sportjacka.
30. Vad fick dig att må bra?
Kärlek i mängder.
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Joel Kinnaman
32. Vem saknade du?
Min familj efter att jag flyttat och min pojkvän som oftast var 27 mil härifrån.
33. De bästa nya människorna du träffade?
Mattias, det är nog den enda nya människa jag träffat.

Inga kommentarer: