10 december 2009

Idag var det nästsista julbordet, sorgligt på något sätt och imorgon kommer kännas ännu mer sorgset men det är ju så jäkla kul trots att man stinker sill och har en enorm smärta i ben och fötter dagen efter. Som tur är så ska jag få vara med Mattias efteråt imorgon. Tåget går vid 16-tiden och är inte framme förrän 20.30 så missar lite av Idol-finalen men vi får iallafall se vem som vinner. Behöver plugga en hel del på tåget med så bara bra att de tar lite längre tid och åka.

Mamma bjöd hem mig till sig idag tillsammans med mormor och Ingemar för och äta lite prinskorv och janssons men julmat är nog det sista jag vill ha nu + att janssons inte ens är speciellt gott. Tror istället jag ska ligga här framför tv:n under kvällen, kanske spendera lite tid med Caroline samt diska. Tror dock jag sätter barstolen framför disken för mina ben dödar mig. Nu ska jag sjunka djupare ner i soffan...

Inga kommentarer: