15 november 2009

Film blev det somsagt och det var en jag verkligen kan rekommendera; Bride Wars eller Bröllopsduellen med Kate Hudson och Anne Hathaway (är inte Kate typ sexigast i världen efter Kate Winslet?) Den kan ses som en aning tjejig eftersom att det handlar om bröllop men den var så kul att jag verkligen inte kunde sluta le efteråt. Hoppas inte mitt bröllopsplanerande och bröllop blir lika hysteriskt. Så se den!

Har en del jag ska hinna med idag. Måste fortsätta packa, kan inte fatta att jag får flytta imorgon. Känns galet, sover dock inte där från imorgon, iallafall inte som det känns nu. Ska även hinna med och plugga lite, dumt och halka efter. Skulle varit med min älskling idag, hela denna helgen egentligen men han har varit sjuk den stackaren, är det fortfarande. Vi har varit tillsammans i tio månader idag, hur underbart är inte det? Men som han sa, vi får ta igen det BIGTIME när han kommer hit på fredag. Ciao!

2 kommentarer:

Anonühm sa...

Grattis!

Sis Maria sa...

Grattis till 10-månadersdagen med din Mattias! <3

Ska bli skoj o se Bröllopsduellen nu när du pratar så gott om den. :)

Puss!