18 november 2009

Eftersom att jag varken hunnit inskaffa dator eller internet så blir det att man får passa på när man är hemma hos mamma. Sov första natten i lägenheten igår, Sanna sov också över och det gick riktigt bra även om jag hörde min granne spy vid midnatt och när jag vaknade. Hoppas det inte smittar via ventilerna, hihi. Den är iallafall väldigt fin men superstor så det blir mycket plats att fylla.. Skulle lagt ut bilder här men känner att jag vill komma iordning lite till först. Ska få dit min egna säng, en byrå, ett barbord och en hylla/bänk imorgon så att det är fint till helgen iallafall. Då kommer min älskling hit! Blir mys heeela helgen har vi bestämt, ska ju ändå bli storm här nere så bäst att stannar inne, går vi ändå någonstans så blir det nog bara till Hemmakväll eller Lidl 100m bort. Jag har skola några timmar på måndag sen på tisdag är det studiedag så då tänkte vi brumma till Ullared och inhandla lite nödvändiga grejs samt inom netonnet och köpa en dator. Nu ska jag packa ihop lite till sen bege mig till min egna lya, ska kolla om de satt in den nya toaletten samt vara ekonomisk och baka mitt egna bröd. Ciao!

3 kommentarer:

J sa...

Gött!

Anonühm sa...

Nu är du t. o. m. sämre än mig på att blogga ;)

Anonühm sa...

Jag dööör.... ;)