06 november 2009

62 frågor för dig som har tråkigt!
1. Gillar du någon person just nu? - Jag gillar många
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Maria och Mamma
3. Hur lång är du? - 172cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? - Tusenbröder (serie)
5. Vem ringde du senast? - Mattias
6. Vem ringde dig senast? - Farmor
7. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - Det är långt, men det var en slags kärleksförklaring till Mattias.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Sms.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Skilda
10. När såg du senast din mamma? - Nyss
11. Vilken ögonfärg har du? - Grå/gröna
12. När vaknade du idag? - Strax efter kl 9 när Sanna ringde
13. Vilken är din favoritjulsång? - Hrm, oh holy night kanske
14. Vilken är din favoritplats? - Där de jag älskar finns
15. Vilken plats föredrar du minst? - Där jag är ensam
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Hrm, kanske har kommit tillbaka till Halmstad då eller så bor jag lite mer inåt Sverige, Linköping eller något.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? - En dröm om att en haj åt upp min nalle
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? - Hrm.. Mattias tror jag
19. Hur stor är din säng? - 120, tragiskt nog!
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Stationär, änsålänge
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Mest naken, annars trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? - 4 st
23. Hur många landskap har du bott i? - Ett
24. Vilka städer har du bott i? - Halmstad
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
27. Vilken är din favoritglass? - Twister
28. Vilken är din favoritefterrätt? - Kladdkaka (kall)
29. Tycker du om kinamat? - Yesyes!
30. Tycker du om kaffe? - Usch nej, hoppas att jag aldrig kommer göra heller
31. Vad dricker du till frukost? - Vatten eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? - Nej, i mitten oftast
33. Kan du spela poker? - Ibland
34. Tycker du om att Mysa/Kela? - Absolut, det är bättre än sex.
35. Är du beroendemänniska? - Av vissa grejer, ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Japp, pojkvännens mamma
37. Vill du ha barn? - Absolut!
38. Kan du några andra språk än svenska? - Tyvärr bara engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? - Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Upplevelser
42. Äger du dyrbara smycken? - Mjae, nåt armband typ
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? - Just nu, Southland
44. Vem är den roligaste människan du känner? - Camilla
46. Sover du med gosedjur? - Nix, min nalle sitter i fönstret
47. Vad har du för ringsignal? - Losing my religion - REM
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten - Nej, de möglade vid en översvämning :(
49. Flirtar du mycket? - Nej, behövs inte
50. Kan du byta olja på bilen? - Aarå
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? - Nej, brukar hålla mig på +10
52. Vilken var den senaste boken du läste? - Läser just nu "14 år till salu"
53. Läser du dagstidningen? - Aa, fast inte ordagrant, bläddrar mest
54. Prenumererar du på någon veckotidning? - Nix
55. Dansar du i bilen? - Det har hänt ja, händer fortfarande
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? - Mix megapol
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Prislappar till vår loppis imorgon
58. När var du i kyrkan senast? Troligen min kusins konfirmation
59. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? - Per-Anders
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? - Fyra nätter
61. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? - Min lärare
62. Hur gammal är du om fem år? - 24år

Inga kommentarer: