20 oktober 2009

Jag tycker att jag har varit med om en del på sistone men vet ändå inte vad jag ska skriva här. Ska iallafall äta mumsigt strax sen ska vi åka och titta på lägenheten som mamma, Sofia och jag ska bo i ett tag. Jag har inte sett den ännu nämligen, ska ju bara bo där 1-2 månader innan jag får min egna lya men vill ändå se hur rummet är så jag vet hur mycket som behöver packas ned i lådor och hur mycket jag får plats med där uppe. Därefter ska jag väl bara hem igen, lägga mig framför tv:n en stund (är supertrött) eller kolla igenom högskoleprovet lite för att därefter få prata med världens vackraste. Man vill aldrig lägga på typ.. En väldigt härlig men lite jobbig känsla. Men behöver ju sova så tidsnog får jag lägga på ändå + att då blir det söndag snabbare - får träffa hjärtat då! Längtar något otroligt eftersom att det i måndags var två veckor sedan vi sågs sist, blir ju nästan tre nu men vi får vara med varandra en hel vecka så det är värt väntan. Hade velat dra dit redan på fredag när skolan slutar men har somsagt mitt första högskoleprov på lördag mellan 08.30-16.10..........

1 kommentar:

Anonühm sa...

Lyckospark för lördag!