04 oktober 2009

För första gången på väldigt länge så har jag inte panik för att gå till skolan. Min man är verkligen världens mest omtänksamma person som hjälper mig även fast jag inte vill. En historiauppgift som jag inte ens orkade sätta ögonen på fixade han med mig tidigare i veckan och innan idag ville han göra det som var kvar i resterande ämnen. På en söndag?! Är han helt jääävla galen? Jag börjar faktiskt tro det. Sa iallafall nej, på en söndag ska man bara slappa och det är precis vad vi har gjort. Ätit stuvade makaroner och köttbullar samt tittat på en av de nya Wallander-filmerna. Helgen har varit film i stort sett. Igår var vi på bio, mitt på dagen. Faktiskt ett rätt smart sätt att förlänga dagen på. När vi kom hem tittade vi på de första två filmerna i Falck-serien med. Nu ska jag skutta till sängen och lägga mig hos hjärtat igen. Ciao!

Inga kommentarer: