29 september 2009

Vid halv 6 ringde klockan och jag upp och gjorde toast till mig och Pitt. Vid strax innan 6 ringer hon mig när jag sitter på toaletten (!!!) så jag får rusa ut i kylan och hoppa in i den varma bilen. Vi kom fram till skolan och såg att det hade suttit folk där sen klockan 4. Precis när vi kom så öppnade iallafall städerskan så vi fick sitta inomhus vilket var otroligt skönt med tanke på de 6-7 graderna som var ute. Inte för att det är så kallt egentligen, jag tror jag hade gillat -20 men har inte vant mig ännu bara. Satt iallafall där inne och det kom mer och mer folk. Orsaken till att man köar var för att där fanns drygt 60 biljetter på en skola med 300 studenter, alla andra skolor får också 60 tickets och de hade tältat (!!). Sture är somsagt lite tråkigt så var väl bara 25-30 pers när de släpptes vid halv 8 så jag hoppas på att Sanna får tag på en med. Menmen, det hade iallafall räckt att vara här vid halv 8 men detta var en kul grej. Kom gärna förslag på vad jag ska vara utklädd till, temat är P.

Inga kommentarer: