04 september 2009

Sov i min egen säng en natt sen vidare till Caroline. Om inte vänner är det absolut bästa som finns, vad är det då? Sover hemma idag iallafall, fyller ju år imorgon och då är det alltid skönt att vakna i sin egen säng + att jag är väldigt förkyld så skulle vara synd att smitta ner någon annan oskyldig. (hur lyckas jag alltid bli sjuk på min födelsedag?!) Kommer iallafall lite folk hit ikväll, ska ju fira Sofia med som fyllde år för tre veckor sen ungefär. Imorgon blir det antingen en väldigt lugn hemmakväll om Mattias kommer hit och myser med mig annars ska jag nog ta min snoriga näsa och pallra mig till Grand i Falkenberg, är ferre där. Har fått gratis inträde + att allt i baren kostar 29 kr *good* Tycker väl inte det är något speciellt med att fylla år egentligen, iallafall inte med en sån tråkig mellanålder som 19. Förhoppningsvis är jag härligt bakis på söndag när resterande delar av släkten kommer, alla kunde inte idag nämligen. Hoppas baksmällan försvunnit tills kvällen när jag måste ta till lite studier. Nu ska jag bädda min säng och plocka undan lite här för att sedan ställa mig i en varm dusch. Bye!

Inga kommentarer: