07 september 2009

Jag är en sjukling med trasig telefon. Köpte ju Nokia 5800 men den var dålig direkt så redan efter fyra dagar fick jag en ny. Tyckte den strulade en aning med men behöll den en vecka iallafall sen ville den inte alls som jag, den ville trycka på helt olika ställen än vad jag ville. Drog in till The phone house och sa att jag inte vill ha en ny sådan för den har krånglat så himla mycket redan, ogillar Nokia egentligen. De valde iallafall att skicka efter en ny telefon som de sedan köper av mig så att jag får välja en annan telefon för 4000 kr. Bra tänkte jag eftersom att jag månadsvis bara betalar sammanlagt 3600.. Problemet var ju och hitta en annan telefon som jag ville ha, vilket är ett mysterium. Efter mycket om och men har jag äntligen bestämt mig. Sorgligt nog får jag betala 1000 kr extra i butik. Kom iförsig fram till att de "bjuder" ju mig på 400 kr + att de trodde att minneskortet som medföljde Nokian som var värt 599 kr var mitt från början. Alltså blir det +/- 0.. Jag behöver dock inget minneskort på 8 gb, kommer klara mig med dem 2 som är i den nya telefonen så ska väl försöka sälja det vidare. Ska iallafall smyga in till butiken idag och säga att de tar alldeles för lång tid på sig och hoppas att det har skönheten här nedanför hemma.

Inga kommentarer: