06 augusti 2009

Vädret är bra, jag mår bra och allt känns bara bra just nu. Vaknade skapligt tidigt men gick direkt och bäddade ner mig i soffan framför de sista tre avsnitten av Band of Brothers, fy vad bra det är! Strax därefter kom posten med ett vykort till mig "Vill du gå på dejt med mig nästa vecka?", när jag såg att avsändare var min absolut bästaste vän Camilla så tjöt jag högt av glädje. Hon ska komma hit och jag ska få träffa henne igen!!! En glad Lovisa körde till tippen samt eurostop med mamma och inhandlade födelsedagspresent till pappa. Oväntat köpte jag även en ny mobiltelefon. Har tittat efter en ett bra tag nu och pratade men en snubbe från tele2 nere i helsingborg men kunde inte bestämma mig så idag blev det en istället (se nedan). Priset känns kanon och jag kan fortsätta på ungefär samma bana som jag haft nu. Betalar 250kr i månaden för telefonen och abonnemanget som ger mig gratis sms till alla + att jag ringer för 19öre/minut till alla förutom Tele2 som är gratis. Jag som aldrig ringer tycker att detta passar perfekt, satte alltså ett tak på 250kr. Väl hemma så satt jag och mamma på balkongen och fikade samt pratade lite, snart blir det grillning. Allt som allt, en BRA dag.

Inga kommentarer: