19 augusti 2009

Jag sitter och verkligen fryser häcken av mig. Fötterna är kalla, fingrarna är kalla och speciellt näsan är kall, fryser alltid om just näsan av någon konstig anledning. Jag borde inte frysa, det är ju skinande sol ute! Antar att det är tröttheten bara. Hade helkväll igår med The Pitts; Sanna, Alicia, Caroline och jag. Vi köpte kina mat och tittade på två filmer, den ena var grymt kul och den andra var bara katastrofal. Blev rätt seg av och bara sitta där framför tvn även om det var rätt mysigt, den första filmen var lite gull i och jag blev ju självklart helt pojkvänssjuk. Pratade med M en stund vilket jag inte borde gjort, ingen av oss var i rätt tillstånd. Jag grät som alla andra kvällar de senaste sju dagarna. Vill inte idag även fast jag vet att jag kommer göra det. Men imorgon när jag åker till stockholm, då ska det tamejfan inte komma några tårar, bara glädjetårar isådanafall. Ska lägga mig och vila en stund nu och om några timmar ska jag till gymmet och träna Core, blir packning efter det. Bye!

Inga kommentarer: