08 juni 2009

En liten cykelrunda blev det, vi insåg dock rätt snart att det var hemskt tråkigt så vi cyklade till Netto och handlade pålägg eftersom att Caroline inte hade någon mat hemma och så gjorde vi varma mackor, det var mumsigt! Till det blev de lite lam film, alltså fyra filmer hittills detta dygnet, blir nog någon mer inatt, är inte ett dugg trött nämligen. Just nu har jag försökt stilla mitt sockersug med en tomatsallad fullproppad med vitlök. Det enda jag fick ut av det var en otroligt stark smak i munnen, troligen dålig andedräkt och några sekunders frihet från sockersuget. Överväger och cykla till Statoil och lägga ut massa onödiga pengar på onödigt dyra jordgubbar eller något eftersom att jag redan lyckats slita mig ur den milslånga kön på Hemköp och lagt tillbaka den 70% chokladen med mintsmak på hyllan + att jag verkligen försökte fördriva tiden med lite disk för att klockan skulle bli efter 23 så att Hemmakväll stängde. Ska fördriva ytterligare lite tid med mer disk + att kylan är alldeles för påtaglig för att jag ska ta mig till Statoil, kommer jag med all säkerhet ångra när de stänger om 54 minuter.

Inga kommentarer: