26 juni 2009

En bra dag trots att Sverige inte gick till final i U21-EM. Jag satt här hemma med mamma, Sofia och Anna och bokstavligt skrek de högsta jag kunde rakt in i kudden och boxade som fan varje gång någon sköt en straff, så himla synd att vi missade våran sista. Englands målvakt, Hart, som var snygg typ förra veckan är hemskt ful nu bara för att han mallade sig något otroligt. Bra att han inte får spela i finalen iallafall, han fick ju gult kort. Efter det kom Maria hit och vi körde till Hemmakväll och hyrde film, Bedtime Stories blev det, en otroligt mysig film även om allting var förutsägbart. Filmen var nyss slut iallafall och jag ska strax lägga mig i min äckligt varma säng, ska bara sova med själva påslakanet inatt tror jag. Har fläkten på för fullt även om jag brukar ha fönstret öppet men jag som är så livrädd för kryp m.m, speciellt på natten vågar inte ha för stor öppning . (Nu blev det skrivuppehåll på 9 minuter, mysiga Sanna ringde och skulle prata lite skvaller) Och jag ska faktiskt fortsätta prata i telefon fast med MIN Mattias, extra mysigt och tjattra på kvällen. Börjar jobbet vid 10-tiden imorgon så får sova lite längre, är där till 16 och direkt efter är det premiär för After Beach, it's gonna be fab! natti

Inga kommentarer: