14 maj 2009

Om ungefär en timme ska jag vara på badhuset. Har livräddning där inom idrotten. Har varit där ett tretal gånger för att de som missat de tidigare gångerna ska kunna ta igen men alla är så jäkla sega så jag som gjort de tre gånger inom skolan och tusen gånger utanför ska simma istället. Kan verkligen behövas, sägs ju vara skonsamt för kroppen och igår låg jag bokstavligt och grät av att lederna i mina ben och fötter gjorde så ont. Känns bättre idag iallafall. Efter badhuset blir det tillbaka till skolan och ha en endast lektion till, ska prata med min lärare om jag kan komplettera med något i samhällskunskapen för och höja mitt betyg, fick ju MVG på mitt senaste arbete med Sanna men inte säkert att det riktigt räcker. Ikväll ska jag och Pitt (caroline) jobba ute på Jula igen, idag ska vi dock bara dela ut mat på deras VIP-kväll så det är lite vi gör för de pengarna. Ska slänga mig framför tv:n igen..

36 dagar kvar

Inga kommentarer: