17 maj 2009

Okej okej, jag ska blogga även om jag bara sovit drygt fem timmar inatt trots att jag var uppe och sprang i 10 timmar igår samt gick upp rätt tidigt även igår trots att det även där var en utgång kvällen innan. Jobbade iallafall på ett kurdiskt bröllop igår med ungefär 300 skrikiga gäster och musiker som aldrig någonsin slutade spela. Skulle egentligen jobbat till klockan 23 och bara hällt upp vin och serverat mat, istället var jag och tre till kvar till halv 3 inatt och serverade drinkar m.m. Har aldrig gjort så många Redbull-vodka i mitt liv (det bästa är att man får smaka själv, mums!) Stinker whiskey med, kanske inte så konstigt efter 10 flaskor. Hade som tur var inte så många drycker och välja mellan. Fanns olika sorters öl, cider, gin&tonic och massa läsk att blanda med så de gick lysande och var verkligen skitkul. 1200 kr rätt i handen, inte fy det inte (och det var definitivt värt smärtan i fötterna trots att jag nästan grät igår) Ångrar iallafall att jag inte fick några bilder,
det var världens fest.

I fredags var jag, Josse, Mia, pappa och Ingmarie på samma ställe som jag jobbade igår fast då var vi där för och lyssna på Black Jack, de är grymma! Maria har de ballaste bilderna därifrån så ni får nöja er med mig och Josse sålänge =D. P&K!

Inga kommentarer: