07 maj 2009

När jag äntligen börjar komma till liv efter massa sömn så ska jag istället ha blivit så förbannat förkyld med värk i halsen och rinnande näsa, förvånar mig inte om det kommer ännu en öroninflammation på det här, det känns så. Har försökt lindra smärtan med en dryck som jag såg på ett barnprogram igår; citronsaft, lite ingefära, honung och varmt vatten - inne på tredje glaset på sisådär 20 minuter och den är ju ingen dundermedicin direkt. Som tur är så är jag helt ledig från skolan idag men ska dessvärre städa bilen istället för att sedan köra ner heela vägen till Malmö helt själv, funderar lite på vad jag ska ha för musik. Ska iallafall träffa Virre några timmar och sedan äta med Anna och mysa hos henne hela kvällen fram tills 01.30 när jag ska hämta mormor och Ingemar på stationen och sedan köra hela vägen hem igen. Ska vila lite framför tv:n nu, ta-ta!

ps. halva tiden har gått, 43 dagar kvar tills hjärtat kommer hem.

Inga kommentarer: