24 maj 2009

Några dagar efter med uppdateringen men bättre sent än aldrig. När jag fikade med Åsa i fredags (som förresten var supersmaskigt!) så kom jag ju på den underbara idén att hon också skulle åka med till Göteborg vilket hon såklart gjorde. Tåget blev stormat av brudar med cider och kladdiga muffins i högsta hugg, vi var ballast. Vi tog hela staden med storm, köpte bara ett linne och tuggummi + mat men jag hade det ytterst mysigt iallafall. Var hemma med tåget igen på lördagen, vid midnatt och då hade jag fått höra de mest detaljrika sakerna ever, jag blev svartsjuk! Tänker inte nämna något här.. Åsa vet!

Nu har jag precis kommit ur duschen och smörjt in mig med den godaste Body Buttern ever! Den luktar verkligen himmelskt och änsålänge är min hy fruktansvärt len, köpte den på Maxi tidigare. Den värmer också. Läste att man skulle smörja in fötterna med nån fet kräm och sen sätta på ett par bomullssockar efteråt, mina fötterna kommer vara som rena babyrumpan efter detta. Mysigt! Hämtade även ut några biljetter påvägen. Ska se några av matcherna i U21-EM; Tyskland-Finland och England-Finland här hemma i Halmstad och sen blir det Sverige-Italien nere i Helsingborg. Ska bli gryyymt kul! Nu ska jag sätta mig på balkongen med ett stort glas vatten, vindruvor, jordgubbar, vattenmelon och en naturkunskapsbok. Ta-ta!

1 kommentar:

Anonühm sa...

härligt ;)