12 maj 2009

Inte varit i skolan på två veckor, kom tillbaka igår och det gav mig en smärre chock så det var skönt att få vara ledig idag. Vaknade trots det rätt så tidigt, mamma gjorde pannkakor till mig sen promenerade jag och Mia in till stan, hon skulle lämna tillbaka ett par skor m.m. Jag sprang inom Indiska med och köpte de grymt snygga ljuslyktorna som jag har kollat på enda sen i november. Ser ut och vara krossat glas, är en stor i chockrosa och två lite mindre i babyrosa och i genomskinligt. Grymt snygga! Vill bara köpa lite större ljus till det sen lägger jag ut en bild här sen. Promenerade hem till Mia och åt en mumsig sallad med grillad kyckling samt tittade på film, 28 dagar - hann nääästan se klart den innan Mias jobb ringde henne och sa att hon fick börja om 20 min så jag blev utslängd! Vilket visade sig vara bra för då fick jag äntligen gjort den här veckomatsedeln som ger mig godkänt betyg i en av mina kurser. Känns kanske ruttet och ligga på IG/G-gränsen men faktiskt väldigt nöjd med att det bara är ett ämne nu eftersom att jag för två år sedan hade ett sjutal ämnen som låg på den gränsen. När jag gick ettan på mediaprogrammet hade jag endast ett VG - nu har jag sex, hade inte ett enda MVG - nu har jag fem.

1 kommentar:

syrran sa...

Du e duktig i skolan du!