10 maj 2009

Drömde att jag befann mig i Arvika/Australien (sikka ställen va?!) och flör på en handduk i havet, därav blev bränd av en jätteval längs hela baksidan av låret så att hela huden köttades upp medans någon försökte förklara för mig att den bara lekte när jag mer eller mindre höll på och dö. Kanske därför jag vaknade så tidigt.. Gjorde iförsig inte så mycket, jag är inte direkt trött och jag ska ändå på konfirmation idag så hade tänkt och göra mig iordning nu direkt efter frukosten, vet dock inte vad jag ska ha på mig! Är lillskiten Victor, min kusin som tar det där traditionsenliga steget, ska även fira Johanna som snart blir 25 år på samma "fest". Nu ska jag hjälp mamma med frukosten, lägger upp bilder sen, har även några från igår på pappa och hans dragna jobbarkompisar på cykeltur under Hallandsloppet. (nästa år ska jag vara med)

Inga kommentarer: