10 april 2009

Vädret är så himla underbart just nu, ville egentligen inte slita mig från balkongen men upptäckte att jag redan bränt mig så får pausa en stund. Lyckades iallafall raka benen där ute vilket var rena lyxen med tanke på att jag investerade i väldoftande raklödder igår som jag inte använt på år och dar. Kvällen fortsätter och vara lyx, storasyster kommer hit om två timmar och då ska vi tillsammans med mamma göra egen sushi sen blir det nog bara mys i soffan. Jag orkar väl inte riktigt piffa upp mig men får nog ta på mig något annat än bikinin jag har på mig nu, tror det blir en lätt klänning och torrshampoo så att inte håret ser helt katastrofalt ute.
Sitter just nu och funderar på vilka hemska 70 dagar som är kvar innan Mattias kommer hem men sen kommer jag fram till att jag ska göra alla dessa sakerna:

Spanien med Bonnie
Black Jack och partyhelg med Annisen
Midsommarafton - hjärtat kommer hem!
Jobba och få fiiina pengar
Hultsfred med Sanna
Coldplay med Maria, Mange och Mini
Marinfestivalen
U2 med Kärleken

... och då känns det inte likta tungt längre

Inga kommentarer: