02 april 2009

Helsingborg blev det med Sanna hoppade in istället för Josse eftersom hon ej fått sina pengar, så återigen var det "the pitts" på resa (jag, carro & sanna) Gjorde mitt billigaste ikea-besök någonsin; 9kr som innefattade två små minilampor till mitt barskåp. Inne på väla köpte jag en fin tröja som det stod "Live, Love, Laugh" på vilket passar väldigt bra in på mig eftersom jag har det som msn-namn + att det står skrivet på min vägg så den tröjan var ett solklart köp, dock måste jag bli lite solbrun innan färgen på den ska gå ihop med min kropp. Köpte även två armband, ett med lädersnören på och en rund bricka i mitten som det står Peace på, sedan ett berlock-armband som jag hängde ett L på. Hade velat ha ett M men de var slut så får leta i staden imorgon.. (lite tjejigt och barnsligt kanske?) Iallafall, påvägen hem körde vi nerom Mellbystrand och jag doppade fötterna i havet. Kallt om något! Väl tillbaka i Halmstad slängde jag i mig lite tacos sedan promenerade jag och Maria på Östra Stranden och inne bland stugorna. Det var mysigt, dock har jag ont eftersom att det blev en del för mina små stackars fötter. Och mer blir det, promenad imorgonbitti samt utekväll i Malmö. Sova nu, godnatt.

Inga kommentarer: