12 april 2009

Gårdagen blev så otroligt lyckad, även denna dagen hittills. Promenaden med syster igår var skön, gymmet med även om jag trodde jag skulle spy av utmattning ett tag. Duschen hemma var de bästa på länge och sedan drog jag hem till DC för och plantera den stora krukan. Jag själv tyckte att det såg förjävligt ut men fick höra av mamma sen att blommorna kommer växa till sig rätt snart så blir nog bra tillslut iallafall. Senare på kvällen hämtade vi farmor och farfar, drog hem till pappa och käkade god mat och målade självporträtt på äggen. FUN!




Vid lunchtid idag tog jag och Maria bussen ut till flygstaden och köpte tennisbollar för att därefter gå hem till farmor och spela tennis på en plan där utanför i en timme, grymt svettigt blev det eftersom solen stekte på men spelade i jeansshorts och uppvikt linne så klarade mig, hade dock lite vattenkrig med mig själv. Gick in till farmor och fikade tillsammans med pappsen och sen sparkade vi lite boll i trädgården för att återigen spela tennis i 10 min och gå hela vägen hem. Fatta vad mycket motion! Ska snart cykla till Hemmakväll och hyra film med, blir mys i soffan med mamma, maria, sofia och martin samt jäävligt god mat!

Inga kommentarer: