29 mars 2009

tre år har jag skrivit ungefär 800 inlägg på bloggen och detta är mitt fjärde bara idag. Om jag håller på såhär så kommer jag ha skrivit 300 till innan midsommar. Jag kan inte påstå att jag har något vettigt att skriva egentligen och det är inte så att jag är rastlös, jag bara dras hit. Jag gör massor av saker hela tiden tycker jag. Tränar, går på stan, pluggar, är med kompisar, promenerar men ändå så tar tiden aldrig slut. Vill ha sommar, kan inte 80 dagar bara försvinna nu?! Jag vill ha min man!

Jag grät flera gånger innan Mattias åkte men nu efteråt har det inte kommit en tår, jag orkar inte gråta. Orkar inte tänka på att jag saknar honom så mycket som jag faktiskt gör. Det är otroligt mysigt och sakna någon, verkligen.. Men det är desto jobbigare och sakna någon när man vet att det är över 82 dagar innan man ses. Har gått en vecka sen jag såg han idag och det gör så fruktansvärt ont inuti. Samtidigt är en liten bit inom mig glad för det gör mig bara ännu säkrare på vad jag känner för Honom. Jag hoppas på att veckan som kommer nu ska gå fort, dock anar jag att det inte blir så eftersom jag blir mer och mer förkyld hela tiden och jag fryser som bara den även fast jag har tänt åtta ljus här inne och har elementet på högsta värmen. Men jag ska klara det! Skolan imorgon är inga problem och på kvällen ska jag och pappa på handboll! Stämbanden ska förstöras på solosången på tisdag, fika med Åsa på onsdag, Ikea/Väla/Helsingborg på torsdag och Malmö på lördag. Om jag sover nu så går förhoppningsvis tiden ännu fortare.. godnatt

Egobilder samt Maria och mamsen på Galgberget.

Inga kommentarer: