23 februari 2009

Veckan gick så jädra fort. De 167 timmarna som jag fick spendera med kärleken var guld värt. Vi grillade på galgberget tillsammans med storasyster i måndags, fnittrigt om något. Kvällen innehöll en del mys framför nya Saw-filmen som inte var att rekommendera. Tisdagen innebar ett kallt göteborg med två söta tröjor till mig och två apsnygga till hjärtat med. Han köpte en adidas-tröja som jag vill ha, dock fått han till och köpa en till mig i Thailand *klappar händerna*. Ännu mer mys följde, jämtjämt. Torsdagen åkte vi till Vimmerby där det blev en så in i helvetes god pizza, mhm! Fredagen var M's dag, 22 år. Han fick en tröja av mig som jag dock måste byta storlek på. På kvällen drog vi hem till en av hans kompisar och hans sambo och tittade på film, började se Sexdrive men efter 20 minuters hackande bytte vi film till Changeling om lite hopp att den skulle gå att se på, dock hackade det även här och efter 30 min in i filmen släcks allting ner. Strömmen till den bärbara datorn som var kopplad till tv:n var inte isatt! När det problemet var fixat så poff, var hackandet borta! Det var jäkligt korkat men roligt, dock en fördel för annars hade vi säkert bara sett Sexdrive och den andra filmen var jäävligt bra (se båda). Lördagen och söndagen var bara mysMYSmyyys! (vill ha mer sådant, nu)

Jag är ledig imorgon alltså ska min kväll/natt spenderas här framför datorn. Har precis bokat tre olika träningspass på gymmet i veckan, välbehövligt och skönt. Ska även beställa ett par nya byxor eftersom de andra var blä! Telefonen här hemma bråkar också med oss så ska söka efter en ny. Mitt stora projekt är dock att rensa datorn från allt jävla skit som gör den så in i helvetes seg (ursäkta språket). Innan utmaningen ska jag kränga i mig lite mat, avslutar med en bild på kärleken som jag hittade på facebook. Söt va?!

Inga kommentarer: