12 februari 2009

Sportlovet har inofficiellt börjat. Jag ska praktisera imorgon mellan 06.30-14.30 pga. att jag var sjuk 50% av min ursprungliga praktik. Kunde fått va ledig imorgon men då hade jag fått nöja mig med ett VG och nej, varför nöja sig med något annat än de bästa? Är inte så farligt ändå, de är grymt sköna på de stället och de ligger 100 meter härifrån + att jag fick reda på att mitt lov blir förlängt med två dagar efter nästa helg, varför vet jag inte.. Det bara är så. Ska även slita ut mig lite imorgon, spinning klockan 17. Är endast ett bas-pass så jag tycker inte det är så farligt.. Och på lördag, alla <3 dag så är det utgång med Caroline mfl. Älskade söndag väntar därefter och det betyder att jag får spendera en hel vecka med världens vackraste. That's fantastic! Nu ska jag äta mat, ta-ta.

1 kommentar:

Unknown sa...

När kommer du till mig då? Jag som är världens bästaste =D
<3