11 februari 2009

Jag är inte trött alltså kan jag säkert inte sova heller, borde kanske prova egentligen. Dock kommer detta inlägget att ta lite tid. Orsak: Jävligt långa naglar som jag bara vill slita bort just nu. Var hemma hos Maria tidigare och la på en jävla pedikyr, måste fila ner de imorgon även om jag tycker om att se rivmärken över pojkvännens rygg samtidigt som de är liiite synd om honom, roligare och bitas iförsig men de protesterar han strongt emot. Tycker dock det är rätt åt honom eftersom att han ska åka till Thailand i över två jävla månader om några veckor, som om inte saknaden vore tillräcklig redan.. Det som håller mig uppe om nätterna.
Iallafall, är ledig imorgon alltså är de inte hela världen om jag somnar nu eller om en timme, ska promenera och laga mat med syster imorgon sedan måste jag inom arbetsförmedlingen en stund. På kvällen blir de gymmet med Caroline, spinning.. Yeah! Nu blir de sängen iallafall efter att jag lugnat ner mig med lite musik, en ny tjej faktiskt, Jem. Härlig röst på de flesta låtar, tur att den bästa är sju minuter lång. Godnatt.

Inga kommentarer: