14 februari 2009

Gårdagen hemma hos DC var massa mysigt, "På spåret" var faktiskt väldigt kul även om jag bara kunde svaret på två frågor, "Scar och blanchera". Innan de så åt vi goda hamburgare och tittade på Phil Collins-dvd:n, han har gjort så otroligt vackra låttexter och när trummorna kommer i "In the air tonight".. Oh, rysningar om något!

Alla <3 dag är här nu. Fick en varm kram av mamma imorse innan hon stack till jobbet, fram till kvällen blir det troligen mys med endast katten, inte fy skam de heller men hade väldigt gärna spenderat tid med min fina kärlek eller med världens underbaraste vänner.. Förra året den här dagen så lekte jag med Camilla, vi kokade röd hjärt-pasta och stekte köttbullar tror jag. Klockrent var det iallafall! Ska åka och hälsa på den kvinnan snart, längtar. Den svenska storstaden väntar också på besök från mig, min bästaste Magnus. We'll always have Coldplay x2. Till sommaren finns även en annan underbaring i Stockholm..

1 kommentar:

Unknown sa...

längtar som en galning efter att du ska komma å hälsa på! glad alla <3 dag på dig gullet