08 januari 2009

Ville inte gå upp ur sängen imorse, har man legat och myst/sovit tillsammans med världens finaste till 16-tiden varje dag sen i måndags så blir man rätt seg. Fem timmars resande igår gjorde mig ännu tröttare.. Allt kändes så ljust när jag öppnade ögonen, ljusare än vad det brukar vara när jag glömmer rulla ner persiennerna - hela Halmstad var täckt av snö! Ett snöoväder som gjorde mina svarta kläder helt vita, såg ut som snögubben själv. Blev överlycklig när jag kom fram, där var det varmt + att jag fick reda på att alla slutade klockan 12 denna dagen. Hade alltså bara engelska B och idrott , skönt det för trodde jag skulle dö av trötthet fram till de sista 10 minuterna när jag fick värsta energikicken och sprang hinderbanan de snabbaste jag kunde. Tröttare blev jag dock!

Ska ge mig ut i kylan igen, vandra till posten och hämta mitt körkort för andra gången på fyra månader. Blir till och lyssna på Oasis i mp3:n hela vägen, de kommer till Scandinavium och Globen nu i januari - 495 kr för mycket för fattiga studenter... Ge mig?

Inga kommentarer: