03 januari 2009

FUCK! Råkade radera hela mitt inlägg! Damn, i'm a disaster..
Tar helt enkelt om det fast lite mer kortfattat denna gången.

Fick mig en ordentlig sovmorgon imorse, otroligt skönt! Traskade iväg till syster direkt för lunch och mys. Därefter bar det hemåt för en del pluggande, klarade av väldigt mycket så är nöjd! Framåt kvällen traskades det igen, en timme uppe på Galgberget med Maria. En välförtjänt dusch och massa god mat efter det, jao!

Imorgon ska det också pluggas en del, sluttampen! Ska även promenera med DC (daddy cool, pappa) och Maria, eventuellt Mamma med så det ska bli trevligt! De sista tre dagarna på mitt jullov ska spenderas i mysiga lilla Vimmerby, var där för några år sedan med en kompis men nu är det av en ännu bättre orsak. Min "man", Mattias! (som jag ska prata med nu så ta-ta)

Inga kommentarer: