07 december 2008

Man blir nog tamejfan tröttare än vad man tror av en konsert. Sen kan det ha varit på relaxen igår som man blev lite seg med. Låg iallafall och flöt i den här floating-tanken med 550kg salt i en stund men jag fick salt i ögonen, salt i munnen och fan - de gick inte och slappna av. Så istället för och flyta runt där så fick jag djupmassage och ljusterapi istället, man skulle tydligen bli lite speedad av det där, tror faktiskt att det funkade. Mamma somnade iallafall i floatingen så det fungerade för henne. Konserten på eftermiddagen gick iallafall superbra och därefter fick jag leka lite taxi, körde mamma och syster till en firmafest. Väl där framme så kom jobbets spydigaste kille fram och tyckte det var skiitkul och se mig i en bil, men när jag skulle köra därifrån.. Självklart att jag fick kärringstopp! "Det såg ju inte direkt snyggt ut det där, hahaha." Menmen, med mitt temperament fick de se att fan, det kan gå undan när man väl kommit igång. Nä, nu ska jag äta frukost och sen måste jag göra mig iordning inför mina två konserter som jag har idag. Pappa, Ingmarie och världens bästaste farmor kommer och tittar på en av dem. Ta-ta!

Inga kommentarer: