24 december 2008

Julaftonsmorgon är förbi och jag mår toppen. Sofia väckte mig vid halv 9 och frågade om 38.1 är feber, stackaren. Gick genast upp och gav henne glass med pepparkakor i sedan tvingade jag i henne två panodil så nu har den sjunkit lite. Har precis duschat med, åker till pappa om två timmar och äter lite mat, tittar på Kalle Anka och öppnar julklappar - jag vet redan att jag kommer få en jacka dock men det gör ingenting. Tror dessvärre jag ska lämna tillbaka den, tycker inte den är i toppform riktigt.. Iallafall, blir hemåt framåt kvällen och här blir det ungefär samma fast Kalle Anka ersätts med Tomten är far till alla barnen. Vid halv 12 är det midnattsmässa, hoppas det inte regnar så att vi kan gå in. Nu ska jag gå till tv:n och titta på Hitta Nemo (snaaart får jag se den med Mattias med)
GOD JUL!

Inga kommentarer: