12 december 2008

Hej kräk
Hej din ludna korv
Hej ditt håriga pölsekräk
Hej din pälsklädda hot-dog
Hej ditt ludna arslekräk
Hej ditt krulliga anus-kräk
Sug min pitt ditt kräk
Hej din pedofiliska pitthårssamlare
Hej din sexistiska ollonborre
Hej din håriga hästkuk
Sug min balle ditt fula anus
Tja din rosa grispitt
Hej din gamle feskefetta!
Hej din lilla hönsvagina
Du kan suga Tomas balle
Kräk är vad du är
Ät mina tånaglar
Sug Tomas pölsepitt
Sug mitt anus
Nej tack men du kan suga min tå
Ja sug på för fan ditt sexiga kräk
Tja fan hej då nu avslutar vi detta.
Sug balle!

Förlåt mamma och pappa om ni läser detta, ville bara dela med mig av mina och Carolines sms till varandra under kvällen när vi satt 20cm från varandra. Kanonkul har vi haft iallafall, god mat och Idol-final. Nu har hon traskat hem de 150m och jag ligger och tittar på Coldplay-klipp i sängen, skulle man gjort varje dag egentligen. Trött som ett as är jag iallafall, varit uppe sen innan klockan 6 imorse och haft luciakonserter och äntligen är alla sådana avklarade. Har solosång på måndag med iförsig men sen så.. Ledigt!
imorgon är det fest!

Inga kommentarer: