23 november 2008

09.54 - Äntligen är det så kallt som jag vill ha det, -5. Skulle gärna ha -10 också men det här får räcka. Precis tankat spelaren med lite ny musik så ska snart ner till stranden och gå någon timme igen, har kommit på att det är jävligt skönt och nyttigt. Följa med? Resten av dagen är somsagt en pluggdag, skönt och bli av med det.

14.02 - Det var inte speciellt kallt när ja väl kom ut imorse, kanske var för att jag hade mer kläder på mig idag och att solen sken starkare än någonsin. Tror nästan jag har brände mig på kinderna lite när jag gick vid vattnet. Efter min promenad ringde mister F, otroligt att man kan tycka om en röst något så enormt. Fniss! Nu har det precis lagats mat som står i ugnen iallafall, därefter ska det pluggas - inte grovt mycket för det är bara muntlig redovisning och jag är väl insatt i ämnet men jag skulle hellre tittat på min nya favoritserie just nu. (ge mig i julklapp någon)16.38 - Blev mycket skrivande idag tydligen. Jag är iallafall färdig med min muntliga redovisning och är väldigt nöjd med den. Klockan är knappt i närheten av 17.00 och det känns som att det inte finns så mycket mer att göra ikväll. Sjunger på några av Coldplays äldre låtar nu, loving it men det är inget jag orkar göra till läggdags. Sitter och tänker på morgondagen.. Börjar alldeles för tidigt och slutar alldeles för sent. Tre timmar med sång väntar under kvällen och tillslut ska jag sitta och irritera mig på alla jävla pauser i Prison break. Suck! Tur att jag har ett telefonsamtal och se framemot.

Inga kommentarer: