06 november 2008

Hemma från pappa nu, har varit skönt och bara få vara för sig själv, anpassa sig efter ens egna behov utan att behöva säga till någon. Maria var med där hemma igår, vi lagade mat och myste framför tv:n. Sover så otroligt gott i pappas säng även om man inte kan tro det när man ser hur lakanen är när jag vaknar men jag tror jag sover bäst rörandes (ännu en varning för min framtida sängdelare). En 200cm bred säng, ena sidan är fint bäddad med täcke och kudde när jag lägger mig på den andra sidan - 9 timmar senare när jag vaknar har den andra sidans täcke åkt ner på golvet på min sida och båda kuddarna ligger vid fötterna. Whaat?! Det blev rörigt men fan, det är erat problem om ni inte fattar. Nu ska jag snart sova iallafall, mycket imorgon. Skola, sång, bio.

Om en månad fyller min snygga bästis 21 år och ska då ha fest med Astrid Lindgren-tema, jag fick Tjorven som karaktär. Jag skulle verkligen rockat som henne! Men självklart ska det vara helgen som jag är som mest uppbokad på, fyra julkonserter - de mesta populära. Pengar till och åka upp har jag inte heller.. =(

Inga kommentarer: