03 november 2008

En stressig vecka med allt för mycket och göra. Har sång idag i tre timmar, tre timmar som jag inte alls har råd med pga skolan. Inom de närmsta två-tre veckorna har jag två stoora arbeten, en muntlig redovisning, matteprov, två prov i näringslära, läst ut en engelskabok som jag inte ens börjat läsa ännu, samt ett ganska stort prov i historia. På detta ligger även hemsk ekonomi med en del lån, en del jobb förhoppningsvis så att jag får ordning på det, intensivhelg med kören - 4h/dag. Enda braiga saken är på lördag efter några timmars sång - släktfest! Farmor och farfar ville samla ihop alla som vi alltid gjort förr, blir nog inte så sent men underbart trevligt ändå. Ska få se min bror för första gången på 1 ½ år med, får se hur det går. Nu ska jag försöka planera lite att allting går ihop här. Ta-ta! ps. borde kanske skriva ut den här:

Inga kommentarer: