27 oktober 2008

Om endast några minuter ska jag få krypa ner i sängen, gosa med mjuka kudden och lägga hela min frusna kropp (framförallt näsan) under täcket. Innan dess ska tänderna putsas och grejerna på sängen ska faktiskt läggas på sin rätta plats efter städningen idag. Snart upp igen för och hoppa in i en varm ducsh, vid 7-tiden låter helt OK. 08.20 rullar jag och mellan 10-12 har jag två übertråkiga timmar i göteborg. Tröttnat på den staden, + att jag inte orkar släpa runt på min resväska överallt. Kanske ska man sätta sig på espresso house, dricka chai te, läsa morgontidningarna.. Mysigt det låter nu men kommer kanske ångra det när jag sätter mig i sätet vidare uppåt igen. Framme i Sthlm får rumpan andas i 25 minuter för att tåget senare ska skjutsa vidare mig i 2 ½ timme. Tack och lov för att det blivit vintertid nu, kanske jag t.o.m kan sova framåt 17-tiden. Nä, sängen tittar längtande på mig. P&K!

Inga kommentarer: