25 oktober 2008

Konserten igår gick toppen, var helt smockat med folk! Härlig middag på Yoss med Caroline efteråt, usch vad mätta vi blev efter god förrätt och huvudrätt. Var inne på dessert med men nej, då hade vi varit döda vid det här laget. Åkte med storasyster Mia påväg hem, hennes 'dejt' var också med. Roligt! Väl hemma rökte jag och C vattenpipa.. Lite snurrigt blev det men satans roligt! På morgonen fick jag reda på att jag hade pratat i sömnen, synd om min framtida sängdelare isåfall =P Iallafall, varit på staden med Mia några timmar. Följde med henne till frisören (blev ap-snyggt) sedan på make up-rådgivning. Mat på Harrys följde, mums det med. Äta ute två dar i rad, inte bra för plånboken min. Menmen, man lever bara en gång. Oh förresten, när vi gick på stan så ringde mamma och berättade att hon hade vunnit 2 0 0 0 0 kronor i postkodmiljonären, varit så himla osäkert tidigare men nu så =D , Skall firas ikväll. Grattis mamma, du är värd mest! <3

Inga kommentarer: