13 oktober 2008

Det gråa vädret gör mig väldigt trött. Att plugga till högskoleprovet är ännu jobbigare. Visserligen så är provet bara en test och jag missade nu på hösten så det är inte förens i slutet av mars men ändå, bra att ha kollat på det nu. Gjorde ord-testet.. Fick 31/40, väldigt bra tycker jag för att vara första gången och på den nivån. Har bara lust att gosa ner mig under täcket med lite choklad och en bok. Eller läxor eftersom att de faktiskt är väldigt roliga just nu. Dock vet jag att om jag sätter mig i sängen nu så kommer jag överväga att sitta kvar där och missa kören, och det vill jag inte alls egentligen eftersom att vi har konsert om mindre än två veckor. Dock är sången väldigt lååång idag. 18.15-21.05, med paus iförsig men ändå. Att cykla hem i mörkret vid den tiden, mjää.. Låna mig en bil ikväll? Kanske kan smöra för den snygga killen med den fina saaben här nedanför. Han vet tydligen vad jag heter och känner mig. Jag känner igen honom något otroligt men vet inte vart ifrån och modet till att fråga har jag inte lockat fram ännu. Nu ska jag ta orken till att laga mig lite mat innan sången. Ta-ta for now.

Inga kommentarer: