22 september 2008

Stockholm was one hell of a ride. Den bästa lång-helgen någonsin som började redan i onsdags kväll. Torsdagen fylldes med Coldplay, COLDPLAY, Coooldplay! Ståfräs i två timmar, glädjetjut, fina moves, vattniga ögon på Fix you och allt tillsammans med världens bästaste mister M. Införskaffade mig en fin tröja med, Magnus fick sin gratis.. eller fick och fick, försäljaren ville inte hålla hundralappen medans han provade så M gick... (Ass!)




Fredagkvällen började hemma hos Henrik och Pernilla med lite dryck och Singstar. Första gången jag spelade det, verkligen jätteroligt! Vann alla gångerna jag körde själv, sen drog Mange ner mig.. (puss&blä på dig) Begav oss till G (gayklubb) där vi stannade till halv 3, dansade en massor och hade ont i fötterna. Somnade vid 4-tiden.


Underbara lördag. Jag, Jimmy, Micke och mister M åt tacos och tittade på någon skum gayserie som jag konstigt nog gillade lite grann. Vid halv 9 kom det folk.. Förfest med ölspel och en massa wii! 23-tiden bar det inåt gamla stan med tunnelbanan och in på Lino där jag träffade kändisar som Roger från rix fm, Christer Björkman och Tony Irving från Let's dance. De andra såg tydligen idol-agnes med, missade inget så. Där var såå mycket roligare än på G, och ganska mycket varmare men fast uteservering också så..


Gud tänkte på mig i helgen, han höll mig sjuk i nästan två veckor sen gjorde han mig nästan helt frisk i Stockholm och nu har jag åkt på en jävla förkylning igen. Kan inte svälja någonting annat än dryck och någorlunda smält glass. Febern är också här och verkar inte vilja sjunka idag.. Frossa har jag med. Otroligt varm här inne och jag har massor av kläder på mig, ändå är fingrarna och fötterna som isklumpar. Stackars mig! Ska titta på filmklippen från Coldplay och drömma mig tillbaka, kanske blir bättre då. Tack Stockholm, tack "gänget" och mitt största TACK till universums underbaraste vän that I love - mister M!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lovely att läsa lite hur helgen va för dig lillasyster!
Du va även fiiin i din rosa nya tröja! Puss sis